Sommarkväll

 
Igår var jag på 60 årsfest vid badbryggan i Minneberg. Det var min vän och hans vän som båda hade fyllt 30 år. Det var bubbel ute i det fria, jättegod mat och dryck och roliga människor. Och nattbad. Ja, vid tre-fyrahugget gick vi ner till det klarblanka vattnet med Stockholms skyline som utsikt och hoppade i det ljumma vattnet. Det var verkligen sommar. Sensommar, men fortfarande sommar. Det kanske inte var så genomtänkt av mig att bada i underkläderna för att sedan sitta med dem blöta under festklänningen på vägen hem sedan. Men det var det värt. Och jag kom inte hem förrän efter fem. Det har inte hänt på länge, alltså. I goda vänners lag händer det grejer. Kvällsbad får trots allt två tummar upp från mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppsan!! Akta så du inte
Får urinvägsinfektion! :)

Svar: Haha, ja, det var nog bland det galnaste jag har gjort på länge (även om jag liksom gled ner i vattnet, simmade runt en stund och sedan gleeed upp, ingen bomben här inte liksom). Jag börjar bli gammal... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-19 @ 17:58:55
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0