Proffsigt

 
De två bilderna ovan har Angelica lagt upp och taggat mig på på facebook. Alltså. Nu förstår jag varför hon bad mig flytta mig lite åt höger, två decimeter mot henne, ett steg åt vänster och bara liiiiite bakåt. Ljuset. Så vackert. Hon har ögat, Angelica. Och förmågan att redigera. Även om det inte behövs så mycket i Bergslagsskogarna (kanske dock på mig, höhö). Jag är dessutom inte van att se mig själv så här på kort. Så.....proffsigt. Det ska bli spännande att se resterade foton (och det finns en hel del, kan jag meddela). Tack, Angelica! Du är bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fantastiska bilder! Angelica är verkligen duktig med kameran och du är vacker som en sommardag. Bilderna för oavkortat tankarna till Rödluvan med din röda kjol och den trollska skogen :)
Kram på dig!

Svar: Tack Ellinor. Jag hon är verkligen superduktig. Jag tycker också det blev lite rödluvan, fast det tänkte vi aldrig på då! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-11 @ 19:59:16
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara

Så fint! :)

Svar: Mmm hon är så duktig!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-11 @ 20:00:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Linde

Wow Jenny!

Svar: Hihi. Jag kanske ska flytta ut på landet och bli skogsbrud?
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-12 @ 10:20:32
Postat av: Sofia

Det första fotot är verkligen magiskt, älskar det!

Svar: Ja, jag med! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-12 @ 16:24:20
URL: http://withsofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0