På promenadavstånd

 
I går var jag hemma hos en vän som nyligen flyttat ut till Danderyd, hon med. Det kändes så lyxigt att för en gångs skull promenera hem till någon, och att kunna lämna huset tio minuter innan utsatt tid. Det är nämligen nackdelen med att inte bo i innerstan som de flesta av mina vänner gör. Naturen och lugnet är dock fördelarna. I alla fall. Vi drack och åt gott och pratade bort några timmar i hennes nya lägenhet. Hon - som är från Estland - hade precis varit hemma och bjöd på klassisk estnisk choklad till dessert. Gott! Sedan promenerade jag hem igen. Helt underbart. Ska nog inleda en Danderydlobby bland mina vänner.... Nu ska jag in till stan och plocka upp en liten tjej som jag inte träffat på länge. Men mer om det sen. Trevlig lördag, gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vibbe

Bor du i Danderyd nu?

Svar: Det har jag gjort hela tiden (i Stockholm). :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-18 @ 08:53:57
URL: http://www.vibekespussel.blogspot.se
Postat av: Mia

Jag fattar inte hur du kan vara så smal som du är. :) Gud, så gott allt ser ut!
Har du flyttat nu? Det låter som om vi behöver prata. Jag ska ta tag i det här, ska bara göra klart min marknadsplan som ska in om exakt tre timmar. Pjuh!

Svar: Du, det börjar synas att jag har göttat mig kan jag säga, jag brukar träna mycket mer än vad jag gör nu! :) Jag har dock inte flyttat, har alltid bott i Danderyd (alltså sen jag flyttade till Stockholm förra året). Jag har emellertid hängt i Bergslagen hela sommaren. Dels skött om mina föräldrars hus när de var borta, hels jobbat lite därifrpn. Lycka till med marknadsplanen (spännande!). Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-18 @ 10:42:52
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0