Kan det bli fredag nu?

 
I går ringde min syrra mig på Viber. Från stället ovan. Hon skickade ett par bilder från paradiset. Hon sa åt mig att packa ordentliga skor. De hade nämligen vandrat i en timma eller så, och hade med lite lätt klättring nått stranden på första bilden. Helt öde och därmed helt privat strand. Jag kan knappt vänta alltså. Nu ska jag jobba på med allt jag måste ha gjort innan fredag och sedan är den lilla Grekiska ön bara en biltur, ett flyg, en taxi, en båt och en taxi bort. Sedan ska jag slappna av, låta min kropps alla värkande muskler värmas i grekisk sol, läsa böcker och magasin (har inte köpt ett magasin på säkert över ett år) och kanske vandra lite då och då. Snart är vi där!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Men på många sätt är den här tiden före den bästa. Den när man längtar så det virvlar i magen och vardagen känns jättesnabb och samtidigt hur långsam som helst.

Svar: Ja, kanske är det precis så, Mia...
Jenny Lina Carlsdotter

2012-08-22 @ 11:18:01
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0