Onsdagsevent







Igår kväll gick jag och Sparris på ett Young Proffessionals-event på Filippa K. Pol Roger, tilltugg, rabatt på shopping och goodiebag. Som vanligt tycker jag att det är trevligt med events i vardagen. Men nu får det vara bra med eventsen på ett tag. Mina lugna hemmakvällar är lika vanliga som påvens svordomar i kyrkan, ungefär. Det har varit ganska mycket på jobbet så sistonde, så nästa vecka och framåt ska jag försöka ta det lite lugnare. Jag sa ju att jag skulle göra det efter påsk, men det misslyckades ju lite... I alla fall, trevligt event igår, lugn kväll i dag! Trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow!! mys!

2012-04-26 @ 18:23:28
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0