Glossybox, mars



Mars månads Glossybox går helt i naturens tecken. Produkterna man fick är naturliga och/eller ekologiska. Bra initiativ, även om det tyvärr betyder att man inte fick lika bra och lika mycket grejer. Det finns ju tyvärr inte lika mycket produkter i denna kategori (jag kan emellertid tycka att jag fick väldigt få och dåliga produkter om man kikar på hur mycket produkter de hade att välja mellan på hemsidan). Men förhoppningsvis växer sortimentet snart. Jag får inspo av min syster som kör naturligt, E-fritt, ekologiskt och närproducerat, när det gäller all konsumtion. Dit kommer jag aldrig att komma, men man kan ju ändra sig lite, i alla fall. Vill du prenumerera på Glossybox kan du göra det HÄR.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag försöker så långt det går att köra på ekologiskt och naturliga produkter, fria från tillsatser och allt vad det kan vara. Skall bli intressant att höra om vad du tyckte om dessa produkter.

Kram

2012-04-03 @ 10:55:11
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: karin

Vi fick nästan samma innehåll! Vad tycker du om madara-produkterna? Jag tyckte tyvärr att de luktade väldigt äckligt..

2012-04-03 @ 14:58:52
URL: http://styleandthecity.se
Postat av: Jenny

Ellinor: jag kunde vara mycket bättre, faktiskt. Men jag blir bättre och bättre. Så länge man får in medvetenheten tror jag att det är hälfen vunnet.. Får se om jag får till en recension på produkterna eller inte...



Karin: Jag ska använda dem nu i helgen, då jag ska ut och resa, så jag har inte provat än. Luktade lite när du hade skrivit så, men kände inte så mycket. Vi får se...

2012-04-04 @ 11:08:31
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0