En liten avstickare









På väg till lantstället tog vi en avstickare till släktingarna i Småland. Det bjöds på morotstårta, kaffe och kärlek. Jag fick fira min kusin som fyller år med ett påskägg (orginellt, jag vet). Han hade dock redan fått ett, som erbjöd lite mer rusande innehåll, så att säga. Jag fick även träffa mina andra kusins australienska pojkvän för första gången. Trevligt. Sedan bar det av mot Halland. Och hörrni, jag måste bara säga en sak. Hur underbart är det inte: att sitta i baksätet på en bil, på väg till semestern och titta på Games of Thrones på iphonen? Teknikens under. Jepp, det var allt för nu. God kväll!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Avstickare är bra ;)



Påskkänslan är jättehärlig i stan just nu. Jag njuter!



Ha en skön påskhelg med familj och vänner!



Kram

2012-04-05 @ 23:49:27
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Låter härligt! Ha en fin påsk! :)

2012-04-06 @ 07:52:30
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0