Cupcakes: check!



Jag gillar cupcakes. Jag gillar att baka cupcakes. Men jag har inte gjort ordentliga (gjorde en fuskvariant HÄR) sedan min fina väns baby shower som jag ordnade förra somaren. HÄR kan ni se bilder på det. Idag gjorde jag citron- och kokoscupcakes med citronfrosting. De ser goda ut, och smeten och frostingen var god. Snart ska jag unna mig en till kvällsfikat och se om de går att servera i morgon på min Valborgsdrink. Trevlig kväll, gott folk. Ni som är lediga i morgon kan väl njuta lite åt mig också, va?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad du är duktig på att ordna fina tillställningar. Det ser alltid så fantastiskt gott ut och så många påhittiga små mumsbitar som du plockar fram. Om du har fler recept att lägga ut på blogen så skulle det vara väldigt roligt.

2012-04-29 @ 23:32:26
Postat av: Lotta

Cupcakes: check - lovely!



Jag kan inte gå förbi ett cupcake bageri utan att titta. Vill se hur de ser ut, smaker, få idéer, drömma att jag kunde sätta tänderna i en eller två ;)



Så himla gott med citron och kokos. Två smaker som jag är tokig i.



Har haft grymma frullar vid stranden två dagar på raken - så skönt. Stockholm är så härligt med allt vatten runtomkring.



Vad trevligt det låter med Valborgsdrink. Du fixar så bra!



Kram och en riktigt skön dag!

2012-04-30 @ 02:40:54
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sara: Tack, vad söt du är! Nu blir jag nyfiken, vem är du? ;) Självklart kan jag slänga upp recept. Ska bli! :)



Lotta: Men eller hur? Speciellt i amerikatt är det ju som konstverk. Min favvo är red velvet. Vad härligt med strandfrullarna! Kram och ha en skön dag, du med!

2012-04-30 @ 10:11:03
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0