"Hemma!"



Nu är jag alltså "hemma" i Sverige. I den tredje av mina ex-hemstäder, Malmö. Här kör jag en weekend. Det var nog tur att jag åkte hem för jag började (inte speciellt) sakta men (otroligt) säkert förvandlas till en britt. Dessutom hade packningen spruckit om vi hade fått en till shoppingdag. Jösses mössa vad vi shoppat, alltså. Det ska dock tilläggas att det som vanligt när undertecknad är på semester är många presenter i denna shoppinghög. Men ändå. Fredagen bjuder på ett extremt välbehövligt träningspass och kanske lite sociala tillställningar, vem vet. Trevlig helg, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja, det verkar inte bättre än att vi så oturligt gick om varandra, men vem vet, med tanke på vårt gemensamma intresse av att resa (både inom och utanför Sverige) så stöter vi nog på varandra en vacker dag ska du se.

Kram

2011-09-02 @ 13:30:14
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ser ut som att du håller på att flytta ;-)

2011-09-03 @ 09:43:45
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0