TGIF





Fredag. Skönt. Jag kände mig lite under vädret i går och gick hem lite tidigare från jobbet. Jag låg i horisontalläge från det att jag klev innanför dörren hemma, åt soppa och drack en massa vatten, och idag känns det lite bättre. Dagen bjuder på AW (ja, jag ska dricka cola) och en tidig bio med Fison. Sen: sova! Förra fredagen bjöd en av kollegorna mig på en polsk munk. Ovan ser ni vad det heter på polska och min svenska tolkning av dito. Man kan ju hoppas på detsamma idag. Tror mig veta att det skulle göra mig lite friskare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på och ha en fin fredag ! Förr eller senare tycker jag att en fika vore på sin plats nu när du bor nästgårds ;)

2011-10-14 @ 13:01:23
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0