Min helg













...ja, alltså de delar som inte innefattade packning, rensning och flyttning av grejer då. Västerbottenostpaj med trattkantareller i solen. Som var så varm att familjemedlemmar låg i bikini (!). Detta alltså i oktober. Underbart. Kattvaktning av syrrans busiga kattungar. Fika med familjen. Handboll med familjen och vännerna. Fina presenter från föräldrarnas grannar. Filmmys med mamma och tända ljus. Kramar med fina mormor. Fint. Nu är jag permanent Hufvudstadsbo. Jag ska bara adressändra. Nu kickar vi igång den här veckan, va?


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Västerbottenpaj är så gott!

2011-10-05 @ 17:30:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0