Haymarket













Jag var ju som sagt i Hötorgshallarna i helgen. Matmecka. Mat. Mecka. För er som inte märkt det arkiveras merparten av inläggen som inte arkiveras under "Allmänt" under "MAT!". Det är en passion. Jag älskart. Att laga. Att äta. Att fota. Att blogga om. Andra skrattar. Och jag med. Hela vägen till den mentala matbanken. Nya grejen (som tyvärr tog slut denna vecka) är att ha tv-cirkel med syrran där vi (mest jag) reflekterar över varje veckas Landet Brunsås. Hade hon tittat på alla andra matprogram och läst alla matböcker, matbloggar och matsidor i tidningarna hade jag cirklat om dem med. Mat. En av mina passioner.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag älskar verkligen att förkovra mig bland allt gott på Hötorgshallarna. I slutet av nov. åker jag upp till Stklm och oj oj oj vad jag ska frossa i lyxiga läckerheter då. :)

2011-10-27 @ 16:11:29
URL: http://lillamatderiven.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Mycket av livets glädjeämnen kretsar just kring mat så vad är det inte att älska!

En fantastisk inspirationskälla dessutom!



Kram

2011-10-27 @ 20:23:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Nicky

Underbara bilder, älskar alla mat inlägg! :) Önskar dig en riktigt skön helg! XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0