Glimtar









Hej och välkommen! Glimtar från mitt hem. Som inte är helt färdigt än (blir det någonsin det?) men fullt beboeligt. Böckerna i fönstret är för att förtydliga inte mina favoriter eller böcker som betyder något speciellt eller så, de är bara de som låg på mitt förra nattduksbord för att de höll på att bli eller skulle bli utlästa, helt enkelt. Mina övriga älskade böcker ligger fortfarande i storage. Och av intresse att förekomma er: monstren är lankesiska dansmasker och skyddar mig från ont (den röda med ormar) samt ger mig välstånd (den blåa med påfåglar). Så, tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser mysigt ut!

2011-10-18 @ 21:47:41
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Oh så fint! Ser jätte mysigt ut!

Är det din egna lägenhet eller hyr du i andra hand?

Kram

2011-10-19 @ 14:46:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0