Avec du chocolat





Jag har ju länge hört att man "ska" ha mörk choklad i chilli. Jag har emellertid aldrig tagit steget. Verkade lite läskigt. Men när min favoritreceptbloggerska visade sig använda det i sin chili, då var det tid att prova. Och gott var det. Hela min chilli sin carne förändrades med bara lite mörk choklad (2,5 rutor Lindt). Förutom att chillin uppenbarligen blev lite mörkare blev den mer mjuk och glansig, och smakade ljupare på något sätt. Prova vetja, och rapportera till mig vad du tyckte!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Intressant tips. Vet dock ej om jag vågar...

2011-10-19 @ 10:35:32
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

Jag förminskar dem och sen sätter jag ihop bilderna. Den stora bilden var redan mörk genom att jag ökade kontrasten i bilden, sen kunde jag fylla i med svart. Texten är också gjord i paint. Haha, avancerat va? ;)

2011-10-19 @ 12:58:43
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0