Work out



Man skulle kunna tro att högre makter (eller SATS själva) hört om min byxincident, för här om dagen fick jag en goodiebag som bland annat innehöll en veckas gratis träning. Det passar mig faktiskt bra, för jag håller på att välja gym. Jag tränar ute så länge jag bara kan, och vädret har varit så ljummet i år att jag kunnat köra mycket längre in på hösten. Men nu börjar det bli för kallt - och kanske framförallt för mörkt - för att träna ute. Jag måste välja gym. Jag fick ett två veckors gratis träningskort av Friskis & Svettis i inflyttningspresent också, så nu kan jag testa, välja och vraka. Passande.


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Smart! Är det stor prisskillnad mellan F&S och SATS eller är de lika?

2011-11-09 @ 08:13:11
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Anna

Perfa! jag kör svettis.. eller ja.. jag går dit en gång varannan vecka! :)

2011-11-09 @ 09:36:24
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0