Kronjuverlerna



Jag har ingen TV. Jag valde att inte ha det nu när jag flyttade in. Det fanns en tid då jag satt alldeles för mycket tid framför TV:n. Det finns ju vettigare saker att göra. Jag tittar fortfarande på TV, fast på datorn via olika playversioner. Men då väljer jag mer aktivt vad jag vill se. Det blir mindre slötittande och istället ett aktivt val. Jag inbillar mig att jag då väljer mer kvalitét än kvantitet. I alla fall. För ett par dagar sedan fick jag hem ett reklamvykort där ett pensionsbolag bjöd på gratis film på film2home.se. Jag blev som vanligt när det gäller reklam skeptisk först. Men det visade sig att det faktiskt var en gratis film, bara man registrerade sig. Jag valde filmen Kronjuvelerna av Ella Lemhagen. Precis vad jag behövde en dag som denna. Soffa och film var precis lagom aktivitet för mig idag. Och bra sida att hyra film på dessutom. Och nu har jag både registrerat mig och gett dem gratisreklam, säkert precis vad de ville. Men ok då, det var ju en bra grej. Har vi också använt erbjudandet?


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha valt bort tv. Jag har inte kollat särskilt mycket på den de senaste åren och känner inte att jag saknar den. Precis som du väljer jag istället mer aktivt vad jag vill titta på och tror också att jag får betydligt mer vettigt gjort.

Kram

2011-11-06 @ 22:02:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Paula Eklund

Hej Jenny,

Jätteroligt att du uppskattar vår tjänst!

Kanske kan vi ändå förbättra något? Maila oss gärna på [email protected].

Vänligen

/Paula på film2home

2011-11-07 @ 13:26:47
URL: http://www.film2home.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0