Victory! Typ.



Minns ni det HÄR inlägget? Efter jag hade skrivit det inleddes Operation: Färgifiera Jenny Lina Carlsdotter. Den bestod i två avancerade och sofistikerade steg: 1) Sluta använda allt svart i garderoben och 2) Köp nya, färgglada kläder. Det har gått mycket bra och jag kan rapportera att jag snart står på ett hangarfartyg med en färgglad flagga i bakgrunden och deklarerar Operation: Färgifiera Jenny Lina Carlsdotter genomförd och klar. Eller nåt.

Bra, då har vi uppfylld veckans kvot av ytlighet. Nu en liten jobbsväng, sedan: ROADTRIP!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hade en liknande plan för ett par år sedan när jag tyckte att jga bara hade svart. Nu saknar jag svart och måste inhandla det. Känns lite roligare då =)

2011-05-20 @ 09:34:35
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0