För EXAKT ett år sedan



...hade Karin precis besökt mig i Paris. Vi hade gjort stan osäker, shoppat och käkat falafel och yogurtglass i Marais. Tillsammans med ett annat Sverigebesök drack vi drinkar i Parrannatten. Och på väg till tåget som skulle ta Karin tillbaka till Luxembourg fick vi se ovanstående restaurang som var mycket passande för undertecknad. Nästa gång jag besöker (eller flyttar till) Parran ska jag ära den med ett besök. Men nästa huvustad på besökslistan blir gamla Sveas egna, som det bär av till redan till veckoslutet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Men vad skumt! Nej de är helt nyinkomna, har aldrig sett de tidigare. Men då kan du slå till nu =)

2011-05-04 @ 09:50:59
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Helena Andersson

Ha det supermysigt i hufudstaden! Vi får boka in en date snart, kanske blir det i Örnis -som en kontrast till huvudstaden! Stor Kram

2011-05-04 @ 11:29:45
Postat av: Ellinor

Jag åker till Paris på fredag! Det skall så klart bli underbart. Önskar dig en trevlig helg i Stockholm!

Kram

2011-05-04 @ 20:03:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lisa

Var ligger den restaurangen nanstans? Kanner igen den men kan inte placera den. Republique?



Ja du, jag jobbar fortfarande pa ett 100% franskt kontrakt med allt vad det innebar. Sa lange allt rullar pa sa ar det poitivt med alla fordelar men sa fort man maste kontakta myndgheter sa blir det direkt ganska mycket krangligare ;)



Trevlig resa till Stockholm!



Kram Lisa

2011-05-06 @ 11:07:42
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0