Min dag i bilder

Jag kör en Alex Schulman. Var ett tag sen. Jag började dagen med en semla och kundtjänsten hos Tre (för hundrade gången). Det slutade med att jag och beställde ett nytt mobilt bredband. Jag är nog den enda kunden som klagar och sedan beställer ett nytt. Haha. Tyvärr hade de slut på alla sansade färger så min nya dongel kommer att vara bright pink. Herrejösses. Kristin kom över idag. Hon var mäkta sugen på den där skorean hon hade hört om. Så det har av mot Prästtorpet igen.





När Kristin sprang runt och provade skor kunde ju inte jag hålla mig heller. Det blev ett par för min del, också...



Sen fastnade vi ju som sagt i poliskontroll. Polisen kvittrade fram att hon ville titta på körkortet och att Kristin skulle blåsa, så glad var hon. Hon sa vi skulle ha en underbar Fettisdag och Kvinnodag. När jag påpekade att det var 100-årsjubileum på det senare kvittrade hon ännu mer. Det var tydligen någon slags drive för nykterhet idag. Lite slöseri med resurser på en tisdag, kan jag tycka. Söndag förmiddag skulle vara bättre. Men det är bara jag. Trevlig som attans var hon, hur som helst.



Sedan växlade jag in hundra dollar som jag hade sen resan. Det satt två killar bredvid mig på banken. En av dem frågade imponerat om det var en hundradollarsedel jag höll i handen. När jag svarade jakande utbrast han "Shiiit" imponerat. Det tryckte jag var lite lustigt. Och sött. Jag fick bara lite över femhunkan för hundralappen förresten. Det är nu man ska ta sig till Amerikat, alltså. Sen gick jag och Kristin på en promenad i solen, och hon fotade lite till sin blogg.





Efter det blev det en salladslunch.



När Kristin lämnade mig traskade jag hem och städade i några timmar. Tände rökelse för att det skulle lukta gott (och för att det påminde om Sri Lanka, jag har inte tänt rökelse sedan högstadiet). Nu försöker jag jobba upp energi för ett träningspass. Jupp. Over and out.


Kommentarer
Postat av: `Sara

Kul med såna här inlägg emellanåt =) Med hela dagen i bilder.

2011-03-09 @ 09:47:08
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Nicky

Jag håller med! Kul med många bilder, oftast är jag för lat för att läsa all text men älskar att titta på fina bilder :) ;P Vilka söta träskor!



Ha det bra! Kram/Nicky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0