Meet n' greet





Nu har de kommit, de amerikanska studenterna Tori och Erin. Som kommer från Kansas City, Missouri och inte Kansas. Eller Warrensburg för att vara helt korrekt. Efter att ha landat mitt i natten kom de så till vår stad i går. Jag tog tillfället i akt att ta med dem till LIF:s sista elitseriematch. Och då menar jag inte bara sista för säsongen, tyvärr. Nästa år spelar vi i allsvenskan.... Men det struntar vi i för tillfället. Tori och Erin fick träffa LIF-spelaren (tillika min gamla dagispolare) Binai Aziz som hade tagit med en signerad t-shirt till tjejerna. Mäkta populärt. Matchen? Vi mötte min gamla hemstad Lunds LUGI och den slutade 27-27 lika. Jepp.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Nej jag nöjde mig med att titta på och spotta dun =)

2011-03-22 @ 10:45:34
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0