Josephine Bornebusch




Vill ni läsa en så där härligt avslappnad, rolig och pretentiöslös blogg så kommer här dagens tips: den HÄR bloggen. Josephine Bornebusch (som lite otippat bloggar på tidningen för lite mer mogna kvinnor, Amelia) bjuder på sig själv (som till exempel HÄR och HÄR), är himla rolig (som HÄR) och bor dessutom i London (som man får glimtar av bland annat HÄR). Det HÄR inlägget som Solsidan på lågstadiet kan jag speciellt tipsa om. Mycket roligt.

I dag är det fredag och den känns mycket skönare och bättre nu när man har jobbat en nästan full vecka. Många roliga jobberbjudanden att genomföra framgent för undertecknad. Inga "riktiga" jobb (alltså, som jag formellt har sökt och som kräver min utbildning och som är heltid och tillsvidare), men en massa roliga grejer (och försörjande) tills jag hittar Jobbet. Helt ok, faktiskt. Det trodde ni inte, va? Så nu tar vi och jobbar in den sista arbetsdagen, så tar vi kanske en liten konsert på det ikväll. God morgon fredag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt positiv du later! Haller tummarna för att jobbet med stort J snart dyker upp.



Kram Lisa

2011-03-11 @ 14:28:03
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har också börjat läsa den! Den kommer bli ännu grymmare med tiden tror jag. Hon är fab !

2011-03-12 @ 11:53:12
URL: http://www.storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0