Hej igen, vardagen

Det var ju ett tag sen vi snackade sist. Ja, du fattar ju. Jag längtar tillbaka. Eller bort. Du och jag skulle kuckilura någonstans där det är varmt, i en storstad och där jag kan göra exakt det jag vill. Där det känns så där du vet.



Men du har gjort ditt bästa. Det har du. du har gjort allt i din makt för att jag ska kunna leva med dig, vardagen, med samma känsla som där. Du skickar till och med subtila meddelanden om det. Det gör du. Tack, vardagen.



Vi får se var vi kör framöver. Förhoppningsvis i en engelsktalande storstad. Men sådant kan man ju inte riktigt bestämma, alltid. Framtiden får utvisa, helt enkelt. Tjipp för tillfället vardagen, så tar vi ett snack snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0