God morgon!




Varit uppe i några timmar. Känner mig äntligen som mig själv igen. I dag ska Jenny Lina Carlsdotter:

Gå en långpromenad i solen.

Rensa i den gigantiska posthögen. Betala räkningarna i den som redan är försenade och beklaga mig lite över alla fina erbjudanden jag fick på posten när jag var borta och som redan gått ut.

Köpa chips och dipp och kolla på Downton Abbey (som jag inför någon jag helst inte vill verka blond inför kallade "Downtown Abbey"). Det ska tydligen vara mer än värt att se. Chipsen behövs de med, tycker jag.

Söka jobb. Just nu lutar det mot mitt gamla kära London igen, av de städer jag kikar mot.

Kolla mailen sjuttioelva gånger. Det har blivit mer intressant i min inbox på sistonde.

Läsa klart alla blogginlägg jag missat när jag varit borta.

Läsa igen mig på alla nyheter, ringa samtal, fixa med papper, göra ärenden.

Dricka kopiösa mängder kaffe. Sri Lanka var underbart på många sätt, men kaffe - det kan de inte.

Jupp, välkommen tillbaka, vardagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men så härligt det låter! älskar listor! Då kan du bara bocka av allt sen o se hur mycket du har utfört idag. Perfa

2011-03-02 @ 17:42:42
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Sofia

Fullspäckat schema där =)

2011-03-02 @ 19:31:10
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

Det är alltid så mycket att komma i kapp med efter en resa. Hoppas att du haft det bra i alla fall. Ska läsa ikapp lite här nu.

Kram

2011-03-04 @ 21:17:37
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0