Den här helgen har jag



...blivit bjuden på middag och en mycket otippad förrätt i form av ägg- och anchovismacka. Otippat gott.



...druckit en mycket god chardonnay från Sydafrika som jag måste kolla om de har på systemet.



...käkat en av mina favoritfrukostar: toast med houng och kanel!



...hittat säkra vårtecken.









...hängt med Peter, Olle, massa godis, mat (sketastark köttfärssås som jag inte åt), chips, Solsidan, handbollskval, kaffe med grädde och dricka. Allt ätbart gjorde att jag blev så mätt (läs: illamående) att Olle fick skjutsa hem mig och jag fick ligga och kvida på golvet ett tag innan jag kunde gå vidare i livet. Jag är fortfarande mätt.



...avslutat den med att läsa en bok från 70-talet om Sri Lanka i en renbäddad, underbart skön säng.

Nu kickar vi i gång en ny vecka med kaffe och morgonpasset. En vecka som bjuder på födelsedagsfirande av vän, jobbgästspel hos två vänner, bio med familjen, släktbesök och gud vet vad. Trevlig vecka gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0