Semester


Mellbystrand, 2010

...är något alla verkar ha men Jenny Lina Carlsdotter inte får. På fyra och en halv vecka i alla fall. Men jag ska inte klaga. Det finns de som har det mycket, mycket sämre. Jag inser det nu mer än någonsin. Jag kramar om de jag älskar och går till jobbet utan att sucka i morgon bitti. Men ni som har semester, kan ni inte njuta lite åt mig med? Och kom gärna med roliga, annorlunda, inspirerande resmål till mig att åka till när semestern väl kommer i kommentarsfältet. Det skulle vara fint. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tiden går fort, det är snart din tur ska du se! Kom ner till Berlin på semestern vet ja =)

2011-07-07 @ 13:47:35
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

You're not alone. Jag ska jobba heeeeela sommaren och har ingen som helst ledighet inplanerad...

2011-07-09 @ 10:02:38
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0