På landet-terapi















Det här har varit en sådan där vecka där man inser hur glad man ska vara för vad man har. Att man ska ta vara på det man har. Så när jag blev inbjuden på grillat vid poolen men min och syrrans familj samt syrran svärisar var lyckan total. Jag gav mig själv lantluftsterapi medan jag gosade med de två hundarna och de tre katterna, andades in den friska lantluften och söp in de otroligt vackra svenska sommarlantvyerna. Så otroligt fint. En god grillad middag och färska, söta jordgubbar med socker och grädde på det och kvällen var komplett.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det ser helt fantastisk ut! Visst ska man vara glad och tacksam över allt det man har. Det är ofta mer än vad vi tror!

Kram

2011-07-09 @ 10:00:19
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara

Lantliv är det bästa för själen :)

2011-07-09 @ 11:30:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0