Min söndag









Jag har på senaste tiden haft "häcken full" som min ömma moder skulle ha sagt. Då leder det ofta till att man försummar sig själv. När jag bodde i Parran var söndag alltid min dag. När jag tog hand om mig själv. Igår fick jag äntligen en sådan dag igen. Jag sov lääääänge, tog en lång joggingrunda i solen (spöregnet slutade, tack och lov), låg ute i solstolen, pratade med ett helt gäng olika personer i telefon som jag inte hört ifrån på länge, tog ett långt bubbelbad, lagade en av mina favoritmaträtter, slötittade på TV, låg på spikmattan och gullade med katten. Saker som jag tidigare tagit för givet men nu njöt i fulla drag av. Det känns som om jag har haft lite semester. Jag kan sammanfatta dagen med ett enda ord: gött. Och nu kickar vi igång den här veckan! Är ni med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0