För EXAKT ett år sedan





Strålade kussen Petter och jag samman på laxbutiken i Laholm. Jag hade kommit från en liten tripp till Ringsjön och han var på leave från Afghanistan. Vi hade inte setts på evigheter så vi firade på kvällen med att jag lärde honom baka rabarberpaj. Sedan hängde vi ihop i en vecka eller så. Det roliga var att inte alla insåg att "kusse" var slang för kusin. Mina danska vänner trodde jag var extremt otrevlig mot honom, mina svenska vänner trodde jag hade skaffat karl. Det blev många meddelanden på fejjan med frågor om vem snyggingen var, speciellt efter strandinlägget. Roligt, tyckte vi. Han är "bara" min kusin, gott folk. Och så vitt jag vet fortfarande singel. Go get him.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mums vilken läckerbit ;)

2011-07-13 @ 19:27:03
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: elina

DU är FIN!

2011-07-13 @ 23:26:01
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0