Déjà vu



Det är konstigt. De senaste åren har varit minst sagt turbulenta och omvälvande för undertecknad. Nästan allt har löst sig till det bästa dock. Jag har gjort resor både själsligt och geografiskt. Här om dagen fick jag emellertid en sådan otrolig känsla av déjà vu. Det var som om det sista året inte hade hänt. Jag satt och sökte jobb i samma stad, jag pratade med samma personer, mina nära och kära var på samma semester, jag sa samma saker, tänkte samma tankar, kände samma känslor. Under det år som har passerat har det hänt så mycket men ändå ingeting. Det gäller ju att lära sig av allt, gå vidare, utvecklas. Man måste lyssna på sin inre röst. Förra sommaren gjorde jag inte det. Det ska jag denna dock. Det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Skönt att höra att du har lyckats lista ut hur man lyssnar på den inre rösten, ibland är den riktigt svår att höra!

2011-07-12 @ 10:30:37
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Även om allt ter sig likt, har vi ändå lärt oss saker på vägen.

Önskar dig all lycka!

Kram

2011-07-12 @ 21:16:48
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0