Centrala Borgholm, söndag 04.45



I går såg jag solen gå upp över Öland efter en underbar dag, kväll och natt tillsammans med knappt fyrtio andra fina människor firandes de 30 år min fina vän Carro levt. Lite morgoncava innan fyra timmars sömn och en låååång resa hem igen, som bland annat resulterade i en 4000 kronors taxiresa efter missat byte i Norrköping. Inget vi behövde betala dock. Kom hem alldeles för sent men alldeles lyckling. Ännu en helg på annan ort är förbi. Nu tror jag jag tar en hemma i lugn och ro faktiskt. Hoppas på sol i nyinförskaffade solstolen. Trevlig vecka, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Mysigt!

2011-07-04 @ 17:43:46
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0