After work









Jag är kollegielös under två veckor nu på sommaren. Därför var det extra trevligt att träffa dem igår kväll efter jobbet. Vi träffades i en av kollegornas fina trädgård, och kvällen bjöd på mimosas, nyfödd bebis, kattgos, skvaller, barnafödarsnack, massor med snacks och goda skratt. Jag snackade på grund av min ovan nämnda ensamhet extra mycket (och som vanligt för att föregå er: ja jag snackar mycket i vanliga fall också) så stackars kollegorna gick med allra största säkerhet hem med skavsår i öronen. Trevlig kväll, i vilket fall. Och idag är det fredag! Jag måste emellertid jobba lite imorgon också, men kvällen bjuder på ett kärt återseende och middag med detta, så det är helt ok för undertecknad. Trevligt veckoslut,. gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Smarrigt! SÅ lovande ut för en bra kväll det där bordet ;-)

2011-07-15 @ 17:49:59
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

Du har säkert nämnt det tidigare, men vart jobbar du?

Kram

2011-07-16 @ 18:55:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0