Dream a little dream

Hörrni, äntligen något nytt! Min fina vän Kristin har startat en fotoblogg. En lite annorlunda sådan. Skönt med något nytänkande. Bokmärk denna sida, för snart drar Kristin ut på resa. Först ska hon till Indien, sedan Sri Lanka (där vi hoppas kunna möta upp varandra) och sist men inte minst Dubai. Kan tänka mig att det blir fina och intressanta foton och kolla in framgent! klicka här för att kolla in vad hon lagt upp än så länge!



I dag drar jag då mot hufvudstaden. Det ska träffas vänner, festas och mysas. Och jag ska bli jobbcoachad. Blir bra, det här.


Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken fin blogg...smart ide & jättefina bilder....:)

2011-01-27 @ 23:14:04
URL: http://h-panna.blogspot.com
Postat av: Kristin J

Vad du är gullig Jenny =) Puss på dig snart ses vi!!!

2011-01-28 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0