Bullet near my heart

När jag blev firad av Tops och Carro förra året fick jag en jättefin nyckelring. Det skulle vara speciellt, ni vet för att sätta nyckeln på i mitt nya, framtida hem. Jag ville emellertid använda den NU, NU, NU. Så jag satte den på en kedja. "Den" är en kula som Carro har köpt på Öland. Hon trodde den kom från Kalmarkriget. Coolt. Hur som helst är det en riktig, tung kula och jag älskar den! Dessutom är den jättesnygg i min kedja, den där kulan.





Torsdag idag. Som bjuder på vaccinering efter jobbet. Andra hep A och B och en liten stelkramp, ska vi få in. Syrran sa att hon hade svårt att röra armen i typ två dagar efter hon hade fått stelisen. Kul, verkligen. Speciellt då jag hade tänkt trycka in några extra panikträningspass så här innan resan. Bikinin ska ju på snart. Ja. jösses.


Kommentarer
Postat av: Anna

Finns inget värre än o prova bikini på vinterhalvåret! man vet inte om man ska skatta eller gråta, men det blir lite bättre när man fårr lite färg! :) Jag hade "hepatitarm" i flera dagar! men jag är lite av en dramaqueen....

2011-02-10 @ 09:46:35
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej!

På Daglivs vid Fridhemsplan kan du finna "Tru Blood" hehe som de kallar blodapelsinjuicen:-P Vad ska du göra på Sri Lanka förresten, bara turista? Ska förmodligen ner till Zanzibar nu i mars om allt går vägen så dags att plocka fram bikinin och vaccinera sig för min del oxå snart! Kram

2011-02-10 @ 11:46:11
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0