Vilken natt!



Fredag och äntligen ska jag sjunka ner i kontorsstolen igen. Tillbaka till kontoret där jag i tisdags - innan jag blev sjuk - tillsammans med en kollega klädde granen ovan. Tar med en burk peppisar till kollegorna idag. Och så är det utelunch också. Fint. Men vilken natt hörrni! Jag somnade inte förrän vid trehugget och klockan ringde vid sex. Jag hörde ju om den där klass två-varningen, men tänkte inte mer på det. Storm var ordet. Tydligen är det många här i länet som idag är stömlösa. Jag hoppas den kommer tillbaka snart. Jösses. Men nu är det fredag. Precis som förra helgen är schemat fullspäckat. Bio-AW, hotellfrukost, tjejmiddag och biopremiär ska prickas av, bland annat. Ni får naturligtvis följa med, om ni vill. Men nu - mer kaffe och resten av Ekot! Trevlig fredag, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0