Formerly unknown



Jag har fått en utmaning av Sandra. Fem saker ni inte visste om mig. Jag blir alltid lite nervös av dessa saker. Jag har ju en personlig blogg, men inte privat. Jag tänker dessutom att det kan ses som att jag har fått lite hybris när jag skriver sådana här listor (typ: tror hon att vi vill läsa det där eller?!?). Jag gjorde dock en utmaning, "30 dagar", förra december. Vill ni läsa mer om mig under den utmaningen kan ni det HÄR. Men nu är det ju Sandra som gjort det (och Anna!) så då känns det bättre. So here we go!

1. Jag pratar precis som Sandra extremt mycket för mig själv. Jag pratar ofta till radio eller TV och fäller syrliga kommentarer när de säger något tokigt. Jag pratade mycket med katten när jag hade en. Jag ger mig själv förmaningar högt. Och säger åt mig själv att skynda på morgonen.

2. Jag har inte körkort.

3. Jag får ångest av tallar. På riktigt, jag klarar inte av det.

4. Jag älskar svartpeppar. Men hatar vitpeppar. Hatar. With a passion.

5. Jag har aldrig varit norr om Härjedalen. Fast många av mina vänner bor och har bott i Umeåområdet.

Japp, det var det.


Kommentarer
Postat av: Ami

Personlig men inte privat. We like. / Ami

2011-12-15 @ 10:03:05
URL: http://www.amileaks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0