Dan före dopparedan





Gårkvällens dejt med Helena och lilltjejen var helt underbar. Både mamma och dotter fick öppna paket, vi tryckte i oss massor av onyttiga läckerheter och fick äntligen samtala om viktigheter. Jag var alldeles varm i själen när de åkte hem. Idag är det som alla vet dagen före dopparedagen och för undertecknad betyder det lite kneg. Jag ska nämligen hoppa in och hjälpa till i julruschen på klädboutiqen. Det ska faktiskt bli kul! Vi är sammanlagt fyra tjejer som ska förse medborgarna i Bergslagens hjärta med julklappar och nyårsblåsor. Och SEN är det jul!


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Myspys!



Hoppas du får en riktigt god jul! :)

2011-12-23 @ 12:28:29
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Helena

Den första bilden ser ut som att jag lagt min kära dotter åt sidan och tycker att paket är mycket mer spännande! :) Tack fina du för mys och fina paket! Och tack för att jag på ett fint sätt fick "lätta mitt hjärta"! Puss

2011-12-23 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0