Dagens åh!

Dagens humör stavas TRÖTT. Jag stod igår upp i tolv timmar i sträck, skakade hundratals händer och poserade på mängder av foton. Men det var kul. Men uttröttande, då. Och sent blev det. Så sent att jag idag var så trött att jag missade tunnelbanestoppet imorse. Fick gå lite extra. Så när jag väl kommer till kontoret är jag inte bara trött, utan också stressad. Och då kommer det: åh:et. Ena kollegan bjuder på lussebullar och pepparkakor och en annan delar ut adventskalendrar i choklad. Vem bryr sig om trötthet? Inte jag. Längre.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fantastisk arbetsplats!

2011-12-01 @ 09:30:16
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Oh, vilken fin start på dagen.

För egen del har december börjat riktigt, riktigt bra. Det blev en sen natt eller tidig morgon ska man väl kanske säga...några få timmars sömn senare infann jag mig dock på kontoret där det vankades storslagen julfrukost. I kväll blir det julfest så känner att jag i morgon nog kan vara måttligt trött. Men vad gör väl det så länge man har roligt!?

Hoppas du får en fin dag!

Kram

2011-12-01 @ 10:19:51
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0