Notting Hill Carnival 2011























Små smakprov ovan från Notting Hill i går. Det var faktiskt helt fantastiskt. Jag var lite nervös över hela den här "vi har dubblat polisantalet och stänger mycket tidigare"-situationen, med tanke på vad som hade hänt i krokarna bara veckor innan, men inget hände. Alla var glada, dansade, åt, drack och skrattade. Musiken vrålade ut från diverse högtalare, luften var tjock från röken av diverse västindiska läckerheter på grillarna och glasen var fulla med rum punch. Underbart. Jag kommer gärna tillbaka nästa år igen. Eller åker till Rio...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag var liiite besviken över att jag missade detta med bara några få dagars marginal, hade varit riktigt kul att se. Härligt att få ta del av dina foton istället!

Kram

2011-08-31 @ 07:09:52
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jenny

samma här, synd att man missade den precis! =( Gud så du shoppat på harrod's ;)

2011-09-05 @ 23:40:43
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0