LIF Lindesberg







Trogna läsare av den här bloggen vet vilket lag i vilken sport som ligger mig allra närmast om hjärtat. LIF Lindesberg, handboll. Det var under förra säsongen lite frustrerande att vara LIF-fan. På slutet var det rent av jobbigt. Till slut åkte vi i alla fall ur Elitserien och ska under denna säsong bekanta oss med Allsvenskan. På slutet av förra säsongen fick jag gå själv på matcherna, för ingen hade lust att gå och se ännu ett platt fall (jag är emellertid ingen kappvändare). Nu är alla dock tokpeppade. Vi har fått massa nya tillskott och på pappret ser laget riktigt bra ut. Kanske blir det bara en liten kort sejour i Allsvenskan och sen är vi tillbaka där vi hör hemma igen. I helgen bjöds det in till öppen träning, och jag tog med mig vännerna för att kolla in de nya tillskotten (ja, de spelar faktiskt fotboll på ett av fotona, det var uppvärming). Jag är peppad. Och tror inte att jag kommer behöva gå själv denna säsong. Men ni kan väl hålla en tumme eller två i alla fall, va?


Kommentarer
Postat av: anna

Ursäkta min vulgäritet nu men ligger du med han med armarna? det skulle jag ha gjort. Just sayin.

2011-08-10 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0