Tips, tips!

Men hörrni! I dag var det inte kul att gå upp. Saker händer i mitt liv som jag inte alls är nöjd med. Det har sällan varit så skönt med fredag. I helgen får jag umgås med mina finaste vänner, dricka bubbel, äta snittar, bli älskad och dansa. Precis vad jag behöver just nu. Hur kan man må väldigt bra och väldigt dåligt på samma gång, undrar jag? I vilket fall som helst kickas fredagen nu igång med kaffe och ett tips till er från undertecknad.

Jag stör mig på (eller ok, jag är sjukt avundsjuk på) alla Stockholmsbloggerskor som går på event efter event och får goodiebag efter goodiebag. De är inte nådiga heller. Men nu har jag hittat ett sätt att också få lite goodies. Gratis. Allt man behöver göra är att rapportera vad man tycker om det man får (och med det ska man klicka i typ fyra frågor, sen klart). Super, tycker jag. Prova, ni med: Goodiebag!





Och hörni, bilderna är tagna med mina nya iphone 4! Bara en sådan sak gör ju fredagen lite bättre!


Kommentarer
Postat av: Mette

Får man også en iPhone 4 fra Goodiebag? ;)

- Tak for tippet, annars!

2010-09-25 @ 01:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0