Special delivery

I kväll bjuder jag till fest. Snittar är förberedda, bubbel ska under dagen inköpas och fjädrarna putsas. Det ska bli härligt att svänga sina lurviga bland människor jag älskar. I går på jobbet kom min kära syster förbi och gav mig min födelsedagspresent. Fina hon (som inte har någon koll alls i detta ämne) hade hört att jag ville läsa om mina favoritvampyrer på orginalspråk. Hon fick språket rätt med valde tyvärr Bella och Edward (som jag inte kunde bry mig mindre om) stället för Sookie och Bill. Men det var ju så sött av henne! Hon tog till och med tillbaka paketet och skulle åka och byta det till mig, hur fin? Jo, min syster är allt bra fin alltså. "Ja, men det var ju vampyrer och så, så jag tänkte att det är säkert det du vill ha, har ju hört om det där Twilight". Nope, det är för barn. Med mina vampyrer får man mord, blod, makt och sex. Inte PG-rated kissing scenes. Hepp!



Och om ni har missat MINA favoritvampyrer och tror att Twilight är grejen, så ber jag er sätta på er mjukisbyxorna, poppa popcornen, sätta telefonen på ljudlös och surfa in HÄR. För ni kommer att bli kvar där i soffan ett tag. Garanterat.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Fina Jenny, don´t hate the Twilight.

2010-10-02 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0