Fête d'automne

Ja alltså jag har ju förstått så här in retrospect att det kanske inte är så vanligt att sådana i vår ålder (vilken är 18-30) hänger på fest med sina föräldrar. Men vi har gjort det långt före "sådana i vår ålder" kröp över myndighetsstrecket. Vi fick förslaget att vi kanske ville gå ut efter middagen. Vi bara stirrade. Och missa en kul fest? Aldrig. Sisådär tjugiofem personer festade fram till småtimmarna. Kvällen bjöd på bubbel, god mat, låtquiz, mammas fräckisar, jobbsnack, skvaller, Saras cheesecake, utlovad matchmaking, Tops Syditalienska vin, nynntävling, kramar och dussintals av kära återseenden. Jag, mamma och pappa kom i säng strax efter trehugget. Och förkylningen då? Jag har stora svårigheter att få fram ljud idag. Men det var det värt. Så värt!

































Nu: Supernatural, dietcola, godis och internetslötid. Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Paris/Göteborg

Jag hade gjort samma val som du! För då VET man att det inte blir annat än bra. Utgång är liksom alltid risky business- kan gå hur som helst! Vilket också har sin charm I guess. Men hörru, lilla sjuklingen. Du har en sak att hämta på min blogg- kom kom kom och ta den!

2010-10-31 @ 12:50:16
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0