Serieätande

Fredag. Frukost/förmiddagsfika på Kulturhuset med underbara Karin. Som alltid när vi ses skvallrades det för kung och fosterland och vi pratade i mun på varandra. Vi hann avhandla både det ena och det andra på timmen vi sågs. Tur att jag fick ett glimt av henne. Hon skulle nämligen flyga ner till Malmö lite senare. Nästa fredag när jag kommer till Malmö har hon precis lämnat staden. Typiskt! Men lite skvaller över kaffe och fralla fick vi i alla fall till. good times.





Vidare för att möta upp Fison och ta en liten fika till medan hon käkade lunch. Jag kunde naturligtvis inte hålla mig från en macaroonfika (Ferferi, kanske har de macaroons på NK i Götet, du som undrat?). Sådant finns garanterat inte i Bergslagsskogarna.





Kvällen vigdes till en riktigt östrogenfylld fnitterfest. Som fjortonåriga tjejer snackades det ämnen vi lagt på hyllan för länge sen. Just därför var det ju så fantastiskt kul. Alice bjöd för övrigt på fantastisk mat och jag och Fison erbjöd vår allra godaste Gino till dessert.







Nu: Frukost, Djurgårdsrunda och eventuellt Bloppis.


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Paris/Göteborg

Asså... tyvärr är NK i Göteborg rena rama skämtet.... :(

2010-10-18 @ 20:10:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0