Gårdagen går till historien

...som dagen då jag åt kött. För första gången på sisådär tretton år. Det var emellertid inte meningen. Grodan hade gömt skinka bland trattisarna och den smörstekta torsken. Jag hann få i mig en del innan jag påkallade servitrisens uppmärksamhet. Läskigt. Men vad gör väl det när jag fick hänga med min "syster" och extraföräldrar? Tack för en urmysig lunch, extrafamiljen! Efteråt bar det av till Le Café som till min förtjusning hade macaroons! Jag blev så glad att jag hoppade upp och ner och fick alla att köpa några till kaffet. De var ju tvungna att se what the fuss what about, för att prata utrikiska. Stefan åt chokladboll. Tack, även för urmysig fika, extrafamiljen!










Kommentarer
Postat av: Carolin

Så hur var Le Cafés macaroons. Du har ju testat ett antal från landet där allt började?

2010-10-05 @ 12:07:48
Postat av: Ferferi i Paris/Göteborg

Macaroons for the people!!! Saknar det såååååååå.

2010-10-06 @ 22:43:31
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0