En Menad i Linde?

Utgång ja. Jag hade ju varit sjuk och skulle hålla mig inne. Men efter några mycket tuffa och övertygande lobbyinginstatser från gänget gav jag till slut vika. När vi kom till Lindesbergs Stadshotell som var målet för kvällens festligheter trodde jag att det var ett skämt. Kön ringlade sig längre än VIP room eller Le Cab i Paris en lördagsnatt. Den var så lång att den ringlade sig runt hörnet av byggnaden. I LINDESBERG! Som har 20 000 invånare. Helt otroligt. Efter lite knuffande och buffande bland slutty nurses, jultomtar, kaniner och diverse andra utklädda (ofta över-)intoxinerade ungdomar kände jag bara en enda sak. Jag är för gammal. Vi gav upp och begav oss mot puben Bistro Bellman (som jag envist kallar GK som den hette på min storhetstid). Och där möttes vi av en scen jag sent ska glömma. I dörren står en kanin i kortkort, vit, tight kaninkostym med rumpan i vädret där hon blir assisterad av vad som ser ut att vara ägaren av stället med att få på sin lilla lurviga kaninsvans. I baren står två vuxna män i blöja och juckar med höfterna så både det ena och det andra skakar runt. På en barstol sitter en tjej i magkort tröja och cowboyhatt. Mot en pelare hånglar en tjej upp en annan tjej som har bröstet ute och diverse kroppsdelar exponerade i en ytterst minimal utstyrsel. Jag fick en chock. Och svarade "en tequila tack" med stirrig blick när jag blev tillfrågad om jag ville ha en drink. Jag behövde döva mig. Jag måste ha blivit gammal alltså, för jag var i chock hela kvällen. Jag lämnade inte stolen jag satt på förrän det var dags för efterpärla. JAG ÄR FÖR GAMMAL. Egentligen borde jag ju ha gillat det hela det var precis som en scen med Menaden i True Blood.



Syrran var tapper i alla fall.





Jag försökte verkligen...



Men sen fick jag syn på fler orgierelaterade händelser. Här tror jag att jag fick en närsyn av kanintjejen. Nästa gång prövar vi storstan istället tror jag... Eller en PRO-bingo kanske...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahha... Jag finner inga ord. Kanske är du för gammal, men då är jag oxå det i så fall... pensionär minst

2010-11-08 @ 22:37:16
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, Linde i ett nötskal. =)

2010-11-09 @ 09:42:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0