Spill the beans

Jag gjorde en av mina favoriter i går, bean burritos. Gott! Det är min favvorätt på annars ganska sunkiga amerikanska Taco Bell, och den är lika god i hemmatappning.



Fräs paprika och vårlök. Och färsk chlli om du har.



I med svarta bönor, helst inte avrunna utan med lite av spadet de ligger i.



En burk refried beans och en massa göttiga kryddor, plus lite salsa eller tacosås. Koka ihop.



Lägg bönröran (varm som attans) på en värmd tortilla. Toppa med massa ost och vårlök.



Servera med créme fraise eller gräddfil och lite extra vårlök. Gott! Jag har världens godaste matlåda idag, med andra ord.

Detta inlägg var inspirerat av en av mina favoritbloggar, kolla in du med: Noble Pig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm, nu blev det allt att kurra i magen =)

2010-11-10 @ 16:47:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Gör mat åt mig någon gång!!

2010-11-11 @ 18:20:39
URL: http://tradgardsgatan21.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0