Misär

Jaha. Jag kämpade på på jobbet under gårdagen så jag kunde ta mig till handbollen på kvällen. Vi förlorade. Igen. Vi är det enda laget i hela Elitserien som inte vunnit en enda match denna säsong. Misär. Jag fick dessutom inte sova en blund under natten då min hosta väckte både mig och katten. Och halsen är värre. Misär alltså. Och vårdcentralen tror bara att det är en virusförkylning (som vanligt) och har ingen tid för mig. Nej nu är det misär alltså. Jag tänker ligga hemma och kolla på Hem till Gården på TV och en massa serier på datorn hela dagen. That's where you'll find me.











Fast jag ska inte klaga. Vi fick ju faktiskt gratis reflexvästar av Länsförsäkringar när vi gick hem från matchen. Mitt matchsällskap (som egentligen hatar att posa för bloggen) blev extra glada när någon kostymnisse såg mig fota dem med västarna utanför och tvingade oss alla att posa med dem för Länsförsäkringars räkning. Sa jag att jag är Folksamkund?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aj aj det verkar som du åkt på något riktigt besvärligt. Vill tacka så otroligt mycket för awarden! Jag blir väldans glad! Dags att dra sig mot storå nu där helgen ska tillbringas. Ha en gin helg och hoppas på bättring för dig. Kram

2010-11-05 @ 17:22:14
URL: http://www.storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: kenza

Hello! Hello! You look lovely! So nice to see you smile. Many kisses and thanks for your kind comments.

2010-11-05 @ 17:41:34
URL: http://caramelcaramelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0