Utmaning

Ferferi utmanade mig i sin blogg att jag skulle lägga upp den tionde kortet jag lade upp i den här bloggen. Efter nogrannt räknande kom det att bli följade bild:



En urmysig kväll i Malmö hos världens finaste par, Carro och Tops. På bilden myser vi med kaffe efter att ha sett SM-finalen i fotboll och käkat mexikanskt på en restaurang vid Värnhem. Martin är där också. Detta besöket var som Tops uttryckte det för att "träna på att vara i Malmö igen". Konstigt att tänka nu att jag skulle behöva träna på något dylikt. I've come a long way. Fint minne. Tack Ferferi!


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Vad kul att du gillade det, varsågod! Glömde säga att den ska skicka vidare också :)

2010-05-15 @ 11:46:42
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0