Lundi

Efter lusläsande av alla dagstidningar och ojande över Israel/Ship to Gaza-situationen begav jag mig ut på Paris gator för att träffa Kenza. Jag hade med mig en målarbok till bedårade Anwar med japanska tryck, något mamma Kenza älskar. Jag hittade den när jag var i Monets trädgård och kunde inte låta bli. Monet älskade ju som bekant också japanska tryck. Anwar är lite för liten än såklart, men han tyckte om att bläddra lite i den i alla fall! Sedan bytte Kenza och jag klokheter om livet och delade på en fondant au chocolat.









Som vanligt älskar jag att lyssna på Kenzas klokheter och erfarenheter. Jag kommer sakna henne och lilla Caramelo när jag åker tillbaka... Efter kaffestunden tog jag mig till Lafayette där jag mötte upp med sportjournalisten, som är i stan för att bevaka och rapportera från tennisen. Sportjournalisten hade misskalkulerat skjortantalet i resväskan så vi letade nya till honom. Imorrn kommer Fia, en av mina bästa vänner tillika sportjournalistens bättre hälft.



I morgon flyttar jag till Ali och Ollie. Kvällen tillbringas till sängs med havregrynsgröt och Entourage.


Kommentarer
Postat av: kenza

What a great post! and the little one is so sweet! Thank you Jenny!

2010-06-01 @ 22:04:51
URL: http://caramelcaramelo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0