פלפל

Jag och Karin tillbringade söndagen i ett regnigt Marais. Lunchen intogs på ett judiskt falafelställe, för att stilla mitt relativt etablerade och Karins nyfunna intresse för judisk kultur. Vi åt som om det inte fanns någon morgondag. Attans vad gott det var!



















Sen yougurtglass till efterrätt på favoritstället, lite shopping och en upptäckt mycket passade för yours truly. Tåg till Luxembourg för Karin och städ av lägenhet för mig. Söndagen var sen över, och då även lovet.




Kommentarer
Postat av: Ferferi

Att jag fortfarande inte varit på det där där glasstället är skam. Eller jag har varit där men av olika anledningar alltid blivit utan glass. Får bli ändring.

2010-05-04 @ 23:03:56
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0